Tiedote 18.10.20 / korona

TIEDOTE 18.10.2020

(In English below)

GB Gym ry:n hallitus on 18.10.2020 päättänyt muuttaa ohjatut harjoitukset toistaiseksi tunnin mittaisiksi. Tästä tekevät ainoan poikkeuksen alkeiskurssit, jotka jatkuvat 90 minuutin mittaisina. Lyhentämällä harjoitusaikoja pyrimme rajaamaan kontaktien määrää pukuhuoneissa, vähentämään samaan aikaan salilla treenaavien määrää sekä varmistamaan riittävän ajan harjoitusten jälkeiseen tatamien ja harjoitusvälineiden desinfioimiseen.

Mikäli haluat siirtää jo maksetun alkeiskurssin tai treenikauden, ota yhteyttä info@gbgym.com.

Salilla tulee noudattaa seuraavia ohjeita:

• Salille saa tulla vain täysin terveenä.
• Jos sairastut koronaan ja olet ollut altistusaikana salilla, ole välittömästi yhteydessä Keideen: info@gbgym.com.
• Jokaisen salille tulijan on leimattava itsensä sisään omalla lätkällään, tähän ei ole mitään poikkeuksia. Tällä varmistamme mahdollisen tartunnan sattuessa tartuntaketjun jäljittämisen mahdollisuuden
• GB Gym ry:n hallitus suosittelee harrastajia hyödyntämään vapaaharjoittelumahdollisuutta erityisesti arkisin klo 8.00−16.00.
• Mahdollisista vierailijoista on sovittava ennakkoon Keiden kanssa
• Jokaisen harrastajan tulee kiinnittää erityistä huomiota hygieniaansa. Salille on hankittu käsidesiä sekä desinfiointiainetta, jolla jokaisen harrastajan tulee pyyhkiä käyttämänsä harjoitusvälineet ja -alue käytön jälkeen.
• Harjoituksissa pyritään pitämään sama pari. Hallitus suosittelee maskin käyttöä mahdollisuuksien mukaan.
• Vain minininjojen vanhemmilla on oikeus jäädä seuraamaan harjoituksia. Minininjojen vanhemmilta edellytetään kasvomaskin käyttöä.
• Suosittelemme välttämään tarpeetonta ajan viettämistä salilla. Jos on mahdollista käydä vasta kotona suihkussa, suosittelemme myös sitä.
Seuran hallitus seuraa koko ajan eri tahojen antamia suosituksia ja ohjeistuksia. Tilanteen muuttuessa pyrimme viestimään asiasta mahdollisimman pian. Toivotamme jaksamista kaikille harrastajillemme ja muille urheiluseuroille. Pidetään huoli itsestämme ja toisistamme, yhdessä selviämme tästä kyllä!
Sandra Roos, hallituksen pj, yhdessä GB Gym ry:n hallituksen kanssa

Dear members of GB Gym,

Starting from 19.10.20 we have decided to temporarily shorten the training time from 90 minutes to 60 minutes in all groups except the introduction courses. With this change we want to reduce the contacts between people in our facilities and make sure there is enough time for desinfecting the tatamis between classes.

If you wish to delay your already paid training period or introduction course, please contact: info@gbgym.com.

From 19.10. everybody visiting the gym will have to follow these rules:

• Access only with your own key tag, with no exceptions. In this way we are able to keep record who have visited the gym in case of COVID-19 infection.
  • Pay extra attention to good hygiene. Always wash your hands and feet carefully before training and wipe the tatami and training equipment with desinfectant after your use.
  • Don’t come to the gym if you have any symptoms of flue.
  • If you wish to bring visitors who are not our members, always contact us in advance.
  • If you are tested positive for COVID-19, please let us know immediately: info@gbgym.com.
  • We recommend that you train with the same pair during the whole class and use mask if possible.
  • If it’s possible for you to train independently between 8-16 in the weekdays, we recommend you do so.
  • Avoid spending any more time at the gym that is necessary. Shower at home if possible.
  • Only the parents of minininjas are allowed to stay at at the gym during the class. During this time they have to wear masks.

We constantly follow guidelines from officials to make the best decisions for our gym. When something changes, we will let our members know as soon as possible. The best to stay informed is to follow us on Facebook: facebook.com/GBGym

Lastly, we hope all of our members stay safe and take care of themselves through these difficult times!

Best regards,
The board of GB Gym