Tiedote 1.7. – Primukselle uusi päävalmentaja

Vapaaottelulegenda Anton Kuivanen Primuksen uudeksi päävalmentajaksi

GB Gym ry on solminut sopimuksen Anton Kuivasen kanssa ammattilaisvapaaottelutiiminsä Primus Fight Teamin päävalmentajan työstä. Sopimuksesta on oltu seurassa erityisen innostuneita, sillä Kuivanen on GB Gymin oma kasvatti ja muun muassa ensimmäinen suomalainen, joka on voittanut ottelunsa maailman tunnetuimmassa vapaaotteluorganisaatiossa UFC:ssä. Hän on myös kokenut valmentaja, jolla on valmentajan ammattitutkinto.

Primus Fight Teamia on valmentanut tähän asti menestyksekkäästi kuuden vuoden ajan Sammy Hämäläinen. Kuivasen valinta on siten myös luontevaa jatkumoa Hämäläisen pitkälle valmennustyölle, sillä Hämäläinen toimi pitkään myös Anton Kuivasen valmentajana.

Kuivasen tavoitteena on kasvattaa seuran seuraavat kansainväliset vapaaotteluammattilaiset ja tuoda uusia ottelijoita suomalaiseen vaparisceneen. Näin Primus Fight Team pyrkii tarjoamaan urheilijoilleen ammattimaiset harjoitusolosuhteet ja mahdollisuudet uralla etenemiseen. Tässä työssä Kuivasella on seuran täysi tuki.

Stay tuned!